:-D

Idag har jag varit effektiv! (Y) Klev upp 7.30 och började tvätta, var klar med tvätten efter 6 maskiner kl 11 i sista sekund. Runt 8.30 drog jag ut på en intervallträning med löpning, PW och klättring. Jättehärligt! Var ute en timme. Sedan ner i tvättstugan igen. Eftersom jag fyller år imorgon startade bullbaket ganska omgående, och samtidigt två sorters småkakor. :-D Tårtan ska jag göra imorgon för nu orkar jag inge mer. Jag röjde ur hela skafferiet från botten till toppen och rensade, slängde och städade ur, och så in med allt i ny ordning. Plus städat hemmet, plockat och grejat. Dock så kommer E få ta golv och dammtorka när han kommer hem, för nu gör inte jag mycket mer i hemmet idag. ;-) Elr jo matlagning lär det ju bli efter stallet.

Ja, se vad duktig jag är! Nä men, det känns jävligt bra. Nu är det mesta klart inför imorgon då jag får en massa främmande (hoppas jag? ;))....
 
Ska strax åka upp till Bellabus och rida ut en sväng. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0