Uteritt

Hade utsläpp imorse så for upp vid 6.30. Sedan runt 7.50 red jag ut en sväng på Bellan. Planen var en joggingtur i lång o låg form, men Bella hade andra planer. 
 
Skrittade först lite kravlösa skänkelvikningar vilket gick helt ok. Joggade sedan igång, och hon var asfin första stegen, sedan spände hon till. Red lite övergångar och hade i fokus en svingande rygg i skritt innan nästa travfattning. Det gick jättebra! I travjobbet försökte jag få henne rund och låg i formen men det gick åt skogen. Det brukar funka bra på henne att ställa henne åt olika håll med halvhalter emellan, men idag funkade det inte alls då hon var så spänd och fokuserad på massa annat.
 
Så det var inget toppenpass direkt. Ganska bråkigt pass. Skulle ha gett mig när jag insåg att hon inte släppte till över huvudtaget. Men men, nya tag till veckan! 
 
😀 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0