Two days off

I dagarna två har jag jobbat och stått i, och firat jul emellanåt. Så två  vänner har motionerat B åt mig, elr ja, skrittat henne. Guld värt!! :) Igår hade Linnea ridit henne 45 min runt travbanan, och ja, hon hade varit riktigt pigg.. Som vanligt haha. Hon bara ångar på hon.

Idag hade Flisa ridit ut med Ida på lilla B, och ja. Det hade väl gått sådär. B hade kommit för nära H så H hade sparkat och träffat Flisas fot och stigbygeln, men B klarade sig iaf.

Var dit nu ikväll och la bandage plus masserade den överspända skinkan. Vill jobba på den så ofta jag bara kan. Det har blivit bättre, hon ser redan mkt mer avspänd ut i kroppen, och inte lika sned.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0