Uteritt

Red ut en snabbis på min rast idag, ca 30-40 min. Bella var HEMSK! Behöver inte säga mer. Det blåste när vi skulle ut, och typ regnade. Kul. Nä. B var iaf glad och pigg, och snorstark. Sådär stark som hon var i galoppen har hon aldrig varit tror jag.. Jisses! Hade hela hästen i handen. Vanligtvis när hon är pigg/taggad så brukar galoppen vara det som fungerar. Men nä, inte idag.
 
Nu imorn blir det vila, och sen ska hästen rastas ordentligt igen när hon får börja svettas efter vaccineringen. (Y)

Kommentarer
Postat av: Erica

sv; Kul att höra vad du tycker! :) Har köpt micklemtränset nu, men ännu inte provat med nackplattan. Är kanske inte värt att göra det då? På vilket sätt blev det inte bra? Har fårskinn på mitt nu, och det funkar.

Är dock fortfarande sugen på ett high jump om jag skulle få pengar över någon gång ;)

Svar: Det satt konstigt, minns inte exakt. Men sålde den direkt. Jag tror att den hamnade nära öronen typ.
Jag ska oxå köpa ett fårskinn till mitt :-)
Josefine Fred

2015-01-12 @ 13:17:21
URL: http://ericasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0