Rädd tjej...

Idag stod jag i valet och kvalet om jag skulle låta B vila. Men jag kollade hennes tränings- och tävlingsdagar, och insåg att det skulle passa bra med en uteritt idag. Så vi ca 19-tiden for jag upp och red ut en timme. Tog det bettlösa för jag var sugen på en lite chillare tur med mycket skritt.
 
Dock så visade det sig att B var så pigg, och otroligt spänd pga att hon var så rädd för allt, så jag körde jogging nästan rakt igenom. Några galopper här och där. Men hon var sådär jobbigt spänd att hon inte går att påverka särskilt mycket, där hon mest är blockerad för mina hjälper. Så jag gjorde det bästa av situationen och anpassade alltefter hur hon svarade på det. Så det gick väl okej ändå. ;-) Jag accepterar att hon är såhär nu, det är inte mycket att göra åt. Så får hon jobba ordentligt några ggr i veckan oxå så att hon inte blir helt galen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0