Sådärja!

Jag kunde inte hålla mig från att åka upp till Bella efter jobbet nu ikväll och testa tränset ännu en gång efter att ha studerat fotona jag tog på henne med tränset på. Förut så provade jag fram och tillbaka med remmarna men tyckte ingenting blev bra.
 
Nu blev det kanon!! Och inte trycker det på kinden heller, vilket är konstigt då det ju ligger där över. Men nix det är knappt så det nuddar henne. Halleluja! Vart jättefint tycker jag. Så om jag beslutar att behålla det så kommer jag kapa tredje remmen (det är ett kandar), och sedan eftersom det är spänt på innersta hålet runt nosen så blev det världens längsta rem som hänger löst där, så den kommer kapas en bra bit plus att jag ska sätta dit en karbinhake så jag slipper spänna upp hela jäkla nosgrimman varenda gång. Jisses. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

fint :)

2015-06-04 @ 08:08:59
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0