Vila/shopping

Idag blev det välförtjänt vila för B. Imorgon blir det skrittur tror jag. Hon ska få chilla lite två dagar. Sedan blir det en uteritt innan det bär av till Sändry i Härnta för att träna två-dagars. Jiho!
 
Idag blev det lite shopping. Var ju på Hööks samma dag de hade rea, plockade på mig sak efter sak. Sedan slutade det med att jag handlade endast med hjärnan iallafall, så ett par nya ridstrumpor och ett par stallhandskar blev det. Men idag tog jag en sväng till, och fick med mig ett par till handskar, fast ridhanskar, i fleece. Jättesköna. Och så köpte jag en tröja som matchar ett pannband jag fått ifrån Gekås som M och K köpt åt mig.
 
We are going to live the pink dream. ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Fint! Kolla gärna in min nya blogg om mode, foton, min vardag mm! :)

2015-06-30 @ 20:21:00
URL: http://www.filippaesson.blogg.se
Postat av: Vanessa andersson

åh så fint :D

2015-07-03 @ 10:21:07
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0