Min transport

Jag fick ett önskemål om att skriva lite om min transport, så jag tänkte göra det nu. :-) Jag köpte den för 1 år sedan, så det kan ju passa bra med en utvärdering nu.

Jag har en Henra Amazone 1, 5 hästars, -06a. Både jag och hästen älskar den! Den ligger slickat bakom min bil, och är inte bredare än bilen vilket betyder att jag inte behöver oroa mig över att den ska ligga för nära diket osv. Där jag har min bil, där har jag transporten. Superskönt.
 
Den är ljus, hög, luftig. Första ggn Bella skulle in så märktes det att hon tyckte den var tusen gånger så inbjudande än hennes gamla, mörka transport med lågt i tak. I Henran är det gott om ventilation oxå, två sidofönster och ett takfönster som går att öppna från olika håll.
 
Jag har fått lämna in den två gånger för att fixa el och påskjutsbroms. Det har nog ingenting med själva märket att göra, utan det hade sina orsaker. Nu funkar den iaf felfritt och jag är supernöjd. :-)

 

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Vad menas med 1,5? Att du kan klämma in en shettis också eller? :)

Svar: Att den e bredare typ bara 😀 Kanske mamma och föl kan åka eller något 😁
Josefine Fred

2015-03-16 @ 18:40:06
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Sätilaryttaren

Renoverade inte du en transport också? KAn du inte berätta mer om det? :)

2015-03-16 @ 22:27:32
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0