Vila

Idag jobbade jag 8-21 så Bellis passade på att vila då, vilket jag inte hade något emot för vi har världens pissväder. For dit en sväng på rasten och mockade osv, och kollade till henne i hagen. Skulle önskat att jag hann slänga på halsen på täcket men hon fick överleva utan helt enkelt.
 
Idag har jag fått besluta att ta livet av en liten kisse, vilket kändes ganska jobbigt fastän jag inte hade någon "relation"  till katten. Den bodde på mitt jobb, och har mått dåligt hela helgen. Så idag for jag in till vet. med henne så att hon fick åka till katthimlen. Känns så himla tråkigt! Hon var betydelsefull för många. Usch vad jag ogillar döden, men vem gör inte det liksom...
 
Min fina tjej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0