Vila

Idag vilar min lilla Bulla då jag jobbar hela långa dagen. Hade utsläpp imorse så passade på att mocka och fixa klart allting då. :-)
 
Jag kämpar emot ett snabba-kolhydrats-begär nu som satt in.. Sedan i torsdags förra veckan har jag gått på avtändning av socker, (förutom fre/lör), och varje måltid har kolhydraterna dragits in kraftigt. Har ätit typ 1300-1500 kcal varje dag. Och IDAG kändes det! För satan vad hungrig jag varit idag. Fick lov att ta mig ett par rostmackor, och två digestive. Men det ska jag väl överleva. Det är ju inte godis. ;-) Kämpa kämpa... Snart fredag och ÄTARDAG. <3 
 
Arkivbild på finaste pullan <3

Kommentarer
Postat av: Jennysen

Får jag fråga varför du dragit ner på kalorierna? :)

Svar: Jag smäller i mig godis, kakor, glass, bakelser.. Ja allt du kan tänka dig. Varje dag. Nu ska jag bara äta sådant på fredag och lördag 😊 Kolhydraterna drar jag ner på då dom snabba inte är bra. 👍
Josefine Fred

2015-03-04 @ 22:02:07
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Jennysen

Att dra ner på socker och tomma kolhydrater behöver inte vara samma som att dra ner på kalorier. Det beror helt ifall man ersätter de tomma/onyttiga kalorierna med något annat! :)
Undrade bara om du gjorde det medvetet. 1300-1500 låter väldigt lågt, och så vitt jag förstår är du inte överviktig och "behöver" ligga på ett underskott. Är 1300-1500 dessutom UTAN träningen tillräknad så ligger du förmodligen inte på mer än 900-1200 per dag, en normal kvinna ska ligga på drygt 2000 kalorier per dag.
Menar inget illa, utan är bara nyfiken på anledningen till att du dragit ner på kalorierna, eller om du bara "glömt bort" att ersätta de dåliga med bättre? :)
Är tidigare ätstörd så är ganska reaktionssnabb på siffror som dessa, men jag hoppas att du inte tar illa vid dig utan förstår att jag bara funderar hur du tänker och vad du vill uppnå. :)

Svar: Japp jag är väl medveten om det. Känner inte att jag behöver byta ut dom kalorierna då jag äter tills jag är mätt. Och det skadar mig inte att gå ner ngt kg. 👍
Josefine Fred

2015-03-05 @ 12:57:25
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Jennysen

Okidoki! :) Tack för svaren! :)

2015-03-05 @ 16:28:21
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0