Uteritt

Idag blev det en lugnare uteritt för Bellabus, och idag kom jag hem med en mycket trevligare känsla än igår. För idag var hon tio gånger lugnare än hon varit det senaste. SKÖNT. Visst är hon superpigg och på, lite rädd och spänd, men när kroppen är hyffsat avspänd så att hon iaf svingar ryggen och lyssnar på mina hjälper, då är jag mer än nöjd. :-) Så idag var en bra dag. Det behövdes efter gårdagens frustration.
 
Provknoppade oxå för att se att skillsen fanns kvar, och så provade jag göra fler knoppar än jag brukar. Det blev bra! Nu ska jag bara införskaffa hårgelé som jag fått tips om, så jag kan få ner domdär förbaskade stråna som sticker upp. Någon som har annat bra tips?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0