Det går framåt..

Ja, det går sakta men säkert framåt. Såret krymper för var dag. Idag var det inte ens geggigt då jag plockade av bandaget. DET är ett stort framsteg. Peppar peppar. Hoppas att det fortsätter gå åt det hållet så jag kan släppa såret en gång för alla. Fokus behövs på det övriga nu. Masserade igenom henne ikväll och hon svarade fint, promenerade 20 min och provade även lite stretching. Det händer inte så mkt, hon ser lika skev ut. Men jag ser nu var det största problemet sitter, och det är nog på högersidan, bukmuskulaturen och bak på låret. Hon är ju så uppdragen där då hon är överansträngd i den muskulaturen. Och det vill liksom inte släppa. När det släpper tror jag hon slutar se ut som en banan i kroppen.
 
Har stadig kontakt med både massör och vet, så det känns bra. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Va fint det blivit :)

2015-11-24 @ 20:29:40
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Karoline

Så jäkla skönt att det går åt rätt håll :)

2015-11-24 @ 20:31:10
URL: http://myakhalteke.wordpress.com
Postat av: Petra

Håller tummar och tår :)

2015-11-25 @ 10:46:53
Postat av: Jessica pira

Huvva! Såg ju då bättre uthär änpå de tidigare bilderna! Hoppas hon är bättre nu så du kan komma igång!

2015-11-25 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0