Uteritt

Idag har jag varit i valet och kvalet om jag ska rida, pga magvärk.. Så satans ont, och då blir jag alldeles orkeslös och irriterad på allt. Men efter att ha varit i stallet en stund, och regnet försvann samtidigt som solen började kika fram så kom ett ridsug fram. ;-)
 
Red ut en sväng på en grusväg och in i skogen. Jogging, avslappning och vänta stod på schemat. Jättefin var hon när hon slappnade av. Fick till riktigt trevliga igångsättningar till både trav och galopp. Ja, ett bra pass.
 
Står o steker pannkakor nu och ska precis skicka iväg ett sms om strykning inför imorgon. Jag är inte ett dugg tävlingssugen, pga många faktorer. Min magvärk, min omotivation att kliva upp, min omotivation att åka... och på detta en domare som jag inte gillar att rida för. Nä, det får bli en strykning för oss.
 
Hämtade ut mina Star Rider ridbyxor idag oxå. :-)

 
 

Kommentarer
Postat av: Ninnie Hansson

Snygga ridbyxor!! Är dom så bra som alla säger? :)

2015-09-19 @ 19:35:29
URL: http://ninniehansson.blogg.se/?tmp=192408
Postat av: Linn

Åh, hur är ridbyxorna? Sköna? Bra grepp? Vill också beställa ett par :D

2015-09-19 @ 20:31:07
Postat av: Linn

Åh, hur är ridbyxorna? Sköna? Bra grepp? Vill också beställa ett par :D

2015-09-19 @ 20:31:09
Postat av: escana.blogg.se

Hur verkar ridbyxorna vara i kvalitet? Jag är lite för tveksam för att beställa ett eget par än så länge ;) Kan du recensera dem sedan när du haft dem ett tag och tvättat dem?

2015-09-20 @ 15:52:09
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Snygga byxor, funderar själv på att beställa dem!! :-)

2015-09-22 @ 14:44:20
URL: http://morik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0