Regnstorm

Finns det ngt som heter det? Vi hade det idag iallafall. Först blåste det storm, och lagom till att jag tog in B så började det regna. Kul. Kul liv. Jag velade hit och dit om jag skulle rida eller inte. Kom fram till att det skulle jag. Jag vet inte om det var duktigt eller idiotiskt? Jag tror det var duktigt. ;-)

Det gick bra. Red ca 30 min på rundbanan våran, där B fick jogga lite. Hon var lite springig i traven som väntat, dels pga vädret, men även pga att hon borde ha träningsvärk från igår. Så det fick vara så. Hon var ändå helt okej. Sen fick hon galoppera ett par varv, och där var hon superfin i båda varven. Låg och rund form med bra takt i galoppen. :-)
 
Förresten, jag HATAR nya outlook.... alltså hotmail?! Vadfan har dom gjort? Nu låter jag mailen ligga och damma för jag orkar inte ens öppna dom för allt ser så rörigt och krångligt ut, plus att det har blivit skitsegt. Är riktigt irriterad på't.
 
Okej hon behöver ingen mer energi, för hull har hon inte dåligt med. Men överlinjen har hon tappat från, så lite lusern på detta och ökning av sojan så ska det nog göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0