:-)

I fredags fick Bella sig en skrittur i mörkret. Supermysigt! Och hon var väldigt lugn. Innan turen hade hon fått sig en helkroppsmassage, samt  massa bra övningar.
 
Igår så gick hon ett pass på rundbanan i blandade gångarter, tempon och sidvärts. Hon var så himla cool i hjärnan. Hon imponerade verkligen! Annars blir hon ju så taggad, speciellt på rundbana, och alltid efter galopp. Så att denna kombon skulle gå ihop och bli såhär bra hade jag inte trott. ;-) Så det var ett väldigt bra pass!
 
Idag så hade jag planerat att åka in till ridhuset, men då hon var varm i ett framben så valde jag att skritta ut istället. Blev lite offroad. Hon skötte sig fint!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Stolt

Svar: Tekna Le Tek.
Flisan gillade helt klart sadeln, men hon gillade Tekna a-Line lite bättre då den svänger av tidigare. Jag tyckte sadeln va okej för det priset, lite för bred för mina höfter. A line var bättre där då den känns smalare i midjan. Har någon bild och film på min instagram tror jag. (Isabellestolt) heter jag där.

Svar: Tack! Tror inte den är ngt för mig om den är bred. Behöver smal midja. Har oxå haft A-line och den var bra..
Josefine Fred

2016-12-13 @ 15:30:52
URL: http://isabellestolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0