Uteritt

Idag tog vi oss en tidigare tur än vanligt, innan värmen kommer och slår till. :-) Bellabus och Q var väldigt busiga när jag kom, dom sprang och for runt och hade verkligen bus i blicken. Jag tror dom höll på i en kvart innan dom var klara och jag fick plocka in Bellabus. ;-)
 
Jag hade planerat en liiite längre sväng bort mot hovberget, men eftersom hon motionerat så bra själv så tog vi en kortare sväng. Galopperade och stod själv i lättsits och B fick rulla på, samtidigt som jag varierade ställningen. Hon var väldigt fin! Även i traven. Hon är självbärig, har en bra takt och ett fint sug framåt. I båda galopperna.
 
Jag var väldigt sugen att köra en vända till, men som sagt eftersom hon motinerat själv innan så fick det vara. Vi skrittade hemöver. Hon har blivit så duktig i skritten på hemvägen, jag kan till och med ha lång tygel nästan varje pass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0