Gårdagen

Igår red jag ut en sväng på morgonen innan jag började jobba vid 10. Vi tog en joggingsväng längs vägarna. Hon har ju fortf. vårdamp så det går som det går. Men igår testade jag ett tips jag fick från min vän Sändry. Att rida henne i undertempo när hon blir så att hon ligger på. Och det funkade fasen super! Jag red henne i undertempo i skritten, och så sket jag i att ryggen inte var med. Och ur detta krävde jag en travfattning, och då vips poppade ryggen och allting. Sen att det försvann efter x antal meter, det är ju en annan femma. Men vi kom på ett sätt att kommunicera i kaoset. Sen fick vi börja om och göra om typ hela tiden, men ändå. :-) Så en helt okej ridtur. Hade önskat mer avslappning och en längre överlinje, men det är som det är.

Idag känner jag mig sjuk!? Skakig, yr och allmänt orkeslös. Suck. Jag som bokat in träning imorgon, jag hoppas inte jag blir värre tills dess. Och jag hoppas jag orkar rida idag för hon ska inte vila..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0