Skrittur 1,5 h

Idag blev det en oplanerad skrittur med Bellabus. Jag hade tänkt mig en uteritt, med blandade gångarter och klättring. Men alltså, Bella var så sjukt spänd stackarn att det bara funkade att skritta. Jag försökte inte ens trava ett steg, för det hade aldrig gått. Jisses. Jobbade henne i klätterbackarna så hon naturligt fick använda kroppen utan att jag behövde kräva så mycket av henne. :-) Det blev en hel del halter och ryggningar oxå för att få uppmärksamhet från henne, för hon blockerade mig totalt ibland den lilla pullan. Det kommer lite stegringsförsök och frustrationer lite här och där, t.ex när hon ser något och hetsar upp sig, och jag säger nej. ;-) Så det är på den nivån just nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0