Skrittur

Idag blev det en härlig skrittur ute i skogen för Bellabus och mig. :-) Det började väldigt bra med en härlig och lugn skritt. Skrittade upp i skogen, och efter ett tag hör vi en skoter ganska nära och den brassade på rejält så B vart ganska uppstressad. Vi stannade, och precis då så kom den runt hörnet framför oss. Och den gasade på som fasen, innan då, men stannade och stängde av den så vi kunde rida förbi. Men där satt jag barbacka och med repgrimma och med en häst som kändes som hon kunde börja skena vilken sekund som helst typ, haha. Jag vart asdarrig på benen efteråt..

På hemvägen gick det undan, hon blev ganska pigg, så jag fick gå in och berätta för henne hur vi skulle ha det. ;-) Överlag skötte hon sig dock över förväntan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0