Uteritt på vårpigga pollar!

Idag red jag och Melina ut en sväng, vi red till Bullås och klättrade i skritt. På vägen dit så joggade vi en del, och Bellson var pigg. Men jag försökte tänka framåt, för hon var ju såklart rädd samtidigt och då behöver jag få henne att bjuda fram innan jag kan samla henne. Hon blev superfin där ett tag!
 
Sedan klättrade vi som sagt, i skritt, vilket var väldigt jobbigt enligt B. Men bra träning. :-)

Sen galopperade vi på hemvägen, men galoppen var ju katastrof idag mer elr mindre för båda hästarna, haha. Man får tänka på att dom är glada helt enkelt! Vild och galen, ja, men glada. :-D
 
Imorgon blir det ett lugnare joggpass där jag tänkte att hon ska få slappna av lite mer. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0