Betessläpp

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Har ramlat in på din blogg av misstag några gånger när jag surfat, bland annat hittade jag ditt inlägg om Micklem vs Ps.
Måste bara säga att jag gillar din blogg väldigt mycket, mer och mer för varje gång jag hittar hit och lär känna dig och din Ballerina. ;)
Och du ska verkligen ha cred för ditt jobb med Bellie, hon är oerhört fin nu och det är en sjuk förändring sedan när du köpte henne, av alla bilder du lagt upp att döma. Blir helt varm inuti, alla hästar behöver en andra chans och bli jobbade på rätt sätt, som Bellie!
Hoppsan, nu blev det en roman till kommentar. Men jag tror du förstår vad jag ville få fram!
Kram från en relativt ny läsare :)

Svar: Tack snälla! Det värmer. :-) Kramar!
Josefine Fred

2016-05-31 @ 07:31:51
URL: http://eliinolssons.blogg.se
Postat av: Emelia

Olala, vilka snygga hästar på bilderna! <3

Svar: Eller hur :D :D
Josefine Fred

2016-06-02 @ 10:56:42
URL: http://www.nouw.se/emeliaperala

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0