Uteritt (gårdagen)

(Skrevs igår men glömde publicera)
 
Idag blev det en uteritt i det otroligt ruggiga och tråkiga vädret. Jag var riktigt omotiverad, men det är bara att bita i det sura liksom.

Red en joggingsväng i området på ca 1 timme. Det gick bra. Första delen av passet var hon riktigt fin! Trevlig trav och lyssnade fint mellan hand och skänkel. Men sen blev hon väldigt spänd och svår att nå.
 
Ett helt okej pass. Jag menar, hon har gjort stora framsteg, elr gör, hela tiden. Jag har inte kunnat ha henne såhär bra mellan hand och skänkel på uteritter förr liksom, så även om det är små glimtar av det så händer det faktiskt grejer. :-) Så jag är nöjd!

Imorgon är det träningsdags. :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0