Söndag

Idag så har jag försökt att ta det lugnt och kurera mig lite för att jag inte ska bli sämre i förkylningen. Bestämde mig tidigt imorse för att inte rida eftersom jag känner mig så hängig. For dock upp till stallet och pysslade på lite, och sedan for jag ut till Njurunda för att kolla på Sandras två ritter. Åh så jag blir glad när jag ser dom. Dom red så lyckade ritter idag, jag blir så stolt så jag spricker. Måste alltid hålla mig för gråt när jag ser mina vänner lyckas på tävlingsbanan. :'D
 
Så... efter en vinst i MSV C för Sandra och hennes ridtravare, och en vansinnigt bra debut i MSV B:2 på 62,3% så kan jag lova att jag var ridsugen. Så det fick bli ändrade planer, suget fick gå före måendet idag. ;-)
 
Jag red ut en sväng och dressyrade genom skogen och längs vägarna, och Bella var vansinnigt fin idag. Riktigt trevlig energisk trav, lyhörd och fin. Hon blev ngt laddad efter galopp i skogen, så då fick vi skrittjobba ett tag. Sedan jogging nerför stigen mot vägen igen, och så galoppfattningar på grusvägen hem. Gick så himla bra. <3
 
Mår sämre nu men förhoppningsvis bättre imorgon.. ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0