Update

Förra onsdagen flög jag till Spanien, och kom hem igårkväll. Så under tiden har bästa Othilia tagit hand om min fröken Bus. Othilia har varit medryttare på B förut, och är en vän till mig. Som tur är så ska hon fortsätta att vara medryttare på Bellabus nu, och det känns toppen. Hon är en av få som jag kan släppa ut på B utan gruva mig, så skönt!

Jag har inte ens träffat B sen innan jag åkte. :o Jag har jobbat 10-21 idag och det har helt enkelt inte funnits tid. Och så visste jag att Othilia tog väl hand om henne idag med, så det var ingen panik heller. Men imorgon ska jag pussa på min lilla tös, i mängder. Rida kommer jag dock inte göra förrän söndag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att du hittat en medryttare du känner att du litar på. :)

2016-09-27 @ 11:15:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0