Vila

Då jag jobbat 10-21, och idag 8 till imornbitti kl 8, så har Bella förstås vilat. :-) Det gör absolut ingenting om hon vilar 2-3 dagar i veckan när hon går på betet. Hon rör sig och vandrar så mkt där så det är inga problem. Annat blir det ju sen när hon ska in till höstleriga hagar, och stå på box nattetid. Men det dröjer förhoppningsvis hela september ut.
 
Det händer även lite grejer i Bellas liv, fast det vet hon inte om. ;-) Och såklart även i mitt liv. Jag ska gå ut med det sen, när allt är klart. Men just nu så känner jag bara att varför har jag inte gjort detta tidigare? Ju mer jag tänker på det desto friare känner jag mig, desto mer inser jag hur mycket energi jag egentligen låtit en del suga ur mig.
 
Imorgon ska jag rida lektion för bästa G igen. Det ska bli väldigt kul! Och spännande. Bella har ju vilat i två dagar som sagt så det kan ju gå hur som helst egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0