Dagens uteritt

Idag blev det en rätt så lång uteritt på 1 timme och 45 minuter. Började med skrittjobb där jag red tempoväxlingar, som hon svarade fint på. Sedan joggade jag igång henne och red övergångar. Hon hade rätt okej trav, men hon hängde typ konstant på bettet. När vi kom fram till skogen fick hon jogga lite uppförs, och öva på halvhalterna. Samma här, rätt bra trav men svår att få att bära sig helt själv.
 
Sedan tog vi någon galopp oxå. Men sen gick vi typ vilse, haha. Jag tog en väg jag aldrig tagit, och följde en liten stig, men sen blev det asmjuk mark så Bella typ sjönk ner, så då fick vi vända.. och sen tog det ett tag innan jag hittade tillbaka oxå. Men tillslut så!
 
Sedan på hemvägen så blev hon faktiskt väldigt fin. Då helt plötsligt kunde hon bära sig själv och lyssnade riktigt trevligt. Lillpuppan...
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej!

Hittade in till din trevliga lilla blogg. Jag arbetar tillsammans med Granngården och skulle vilja höra mig för om ett samarbete tillsammans med dig.

Intresserad? Återkoppla isf till mig på [email protected] så berättar jag mer

2017-08-10 @ 08:50:53
URL: http://www.granngarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0