:-)

Onsdag: Vila pga snöstorm
 
Torsdag: Red ut en sväng, och skrittjobbade en del längs vägarna. Halter och tempoväxlingar, och hon var fin lilla damen. :-) Sedan joggade vi en sväng i kvarteret, och WOW så fin hon var. Hon är alltid så jäkla fin när hon gått lugnt/vilat... När hon fått smälta allt i kropp och knopp. Hon hade sånt trevligt gung i traven, och var rund och fin i formen, samtidigt som hon lyssnade både framåt och bakåt. Så fin! <3
 
Idag: Det blåste så himla mkt så var inte ridsugen öht... Så jag löslongerade lite i paddocken, mest i skritt. Tränade på skritt/halt. Och sedan la jag in trav, och så övergångar skritt/trav. Höll inte på länge då det var rätt halt. Sen idag så var hon lite distraherad av stormen, men ändå lugn och harmonisk liksom. Idag höll hon på och skulle vända sig mot mig hela tiden, så fick tänka på mitt kroppspråk och visa var jag ville ha henne. Hon brukar inte hålla på sådär, haha.. Sötpuppan! Sen brydde hon sig inte mkt om longerpisken jag använde, om jag petade med den hon ba "åh, vad är dehär.. *tittar nyfiket och nosar på den*.." Men det gick bra ändå. ;-) Är nöjd med lillfisen. <3

Peppar peppar så är hon fortf. fin i samtliga ben. I helgen ska jag rida lite mer och känna av läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0