Playdate!

Idag skulle jag jobba Bella i paddocken löst, så jag började med en promenad bortöver. Så gick jag förbi Melinas stall, och då jobbade hon Rasmus löst i paddocken. Så jag bjöd in mig och Bella och så fick dom leka tillsammans. ;-) Vi tänkte att dom skulle få hoppa lite, typ 50 cm. Men det tänkte inte dom.. Eller ja, inte Bellie. Dom såg ut att tycka det var superkul att finta oss och rejsa förbi oss när vi försökte rama in dom. Haha. Men vi fick några skutt iaf! Bäst går det när jag hoppar med B, då går det an. Men annars är det svårt att övertyga henne.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Fina dom är 😊

2017-02-01 @ 18:22:44
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0