Update

Bella gick ett skrittpass i klätterbackarna med Melina och Rasmus i tisdags. Supermysigt! Men kallt.. Vinterjackorna på. ;-)
 
I onsdags så red bästa Othilia Bellabus. Dom red ut i alla gångarter och det hade gått bra.
 
Idag så har jag dressyrat. Bella var rätt stel i början, men jag hade inte så höga krav utan joggade på bara. Red övergångar osv. Sedan blev hon väldigt ofokuserad och då la jag mig i mer i galoppen, och då blev hon rätt fin. :-) Sen skrittpaus på det..
 
Därefter red jag lite skänkelvikning i trav, men nja... Asså undan höger skänkel känns det rätt så bra, men undan vänster inte alls.. Sen red jag för sakta till en början kände jag, så fick tänka mer framåt i traven, och då blev skänkelvikningarna enklare.
 
La sedan in galopp, och red lite temposkillnader, och övergångar. Hon var rätt fin. Jag får verkligen rida in högerbogen, då blir hon så fin. Sista högergaloppen kände jag hur hon lyfte fram, såå fin! <3
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0