Dressyrlektion

Idag var det dags för dressyrlektion igen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag ska inte rida lektion än på ett tag iallafall tills jag är mer stabil i mitt mående.
 
Bella var väldigt spänd och stretig idag, och munnig, vilket hon inte varit på länge. Jag kände mig bara irriterad och tvär... så den kombon var ju liksom sämsta möjliga. Men vi kämpade på och glimtade till där emellan, och hon blev väldigt fin i vissa övningar. Jag fick bra mkt bra  tips att jobba med. Men liksom, minsta lilla så föll allt i min värld.
 
Så jag tar ett chillpill och trimmar på egen hand ett tag, då jag och Bella kan gå in i våran bubbla och anpassa dagens humör helt efter varandra.
 
Melina har fotat <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0