Update

I helgen fick som sagt Bellie vila då hon dragit av sig en sko. Igår kom Glenn och slog på skon igen. Det har verkligen varit fullt upp i helgen.. Jag har nog mockat i 9 timmar, så det var nog lika bra att Bella inte gick att rida, för jag vet inte hur jag hade orkat. Igår var jag i stallet i 12 timmar, från 8 på morgonen till 20 på kvällen, med en halvtimmes lunch hemma. Och underbart väder! Så jag har ju haft det toppen.
 
På kvällen red jag och Melina ut tillsammans på en skritt- och travtur. Bella var rätt spänd, tittig och inte alls så lydig den lilla fröken. Men jobbade en del sidvärts med henne och bitvis var hon fin. Så man får väl vara nöjd. Det är som det är. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0