Update

Alltså ärligt talat minns jag inte alls vad jag och B gjorde i torsdags och fredags. :o Helt otroligt.. Senil man är. Jo nu!! Melina red för tusan i torsdags,  såg jag nu på hennes blogg. Haha. Jösses. En tur i skritt och trav. I fredags lär hon ha vilat skulle jag tro.
 
Men i lördags red vi en uteritt där vi red fram i skritt- och travjobb först ute, och sedan stannade till på rakbanan och galoppjobbade. Jag fick ha henne mycket på yttertygel och be henne hålla igång galoppen själv. Till en början bröt hon av hela tiden för jag erbjöd inte henne ett femte ben där fram, utan att hon fick bära sig själv och därmed hålla igång galoppen själv. Hon blev väldigt fin efter en stund. :-) Ett rätt bra pass.
 
Igår så fick hon vila. Idag blir det ev. en uteritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0