Uppdatering + bildbomb

Det rullar på för oss, men ingen vidare uppdatering här. Det blir liksom instagram om något. Kortfattat så rider jag ca 3 dgr i veckan nu, och så har jag en tjej som heter Maya som rider henne några dagar. Hon tycker om B så väldigt mycket, och dom verkar kompa jättebra. Så det känns ju toppen i mammahjärtat! Dock så har hon en annan medryttarhäst, så Bella får liksom bli när tid finnes över. ;-)
 
Det går iaf jättebra med Bellabus, och jag rider oftast på hackamore nu. Tänk att det som aldrig funkat förut, funkar nu. Och jag har ju lagt ner överanalyserandet, och alla krav. Eller såklart inte alla krav, men ni hajar. Och nu är hon supertrevlig och rolig att rida min lilla jänta. ;-)
 
Igår så red vi i en plaskig och lerig paddock, så måttligt impad blev jag när hon som inte gillar att blöta tassarna presterade riktigt trevligt!
 
 
Ja ni ser ju! Vi hoppade till och med två små skutt! ;-) Någon blev jätteladdad och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0