Testar!

Testar en ny grej, som jag insett blivit populär i bloggvärlden nu. Nämligen "önska rubriken". Det blir väl en typ av tiggande på vad man ska skriva om, sådant som jag annars är lite anti emot, för jag anser att jag som bloggare skriver när jag har något att skriva om. ;) Men som jag sagt tidigare skriver jag gärna om jag får önskemål av er när det är något speciellt ni funderar på/vill läsa om! :-)
 
Så jag kollar av intresse. Skriv en rubrik ni önskar i en kommentar i detta inlägg, och denna rubrik kommer jag senare att göra ett inlägg av (blir det många så kan det hända att jag väljer ut några). Det kan vara vad som helst egentligen rörande hästar, mig som ryttare, min väg hit, tidigare hästar, åsikter, känslor, rädslor.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gör jag i ordning bellie i stallet :)

Svar: Vilken kul :-D Den kör vi! Thank u ;-)
Josefine Fred

2012-10-19 @ 06:51:47
Postat av: M

"Min dröm-outfit till Bellie"
"En favoritövning i dressyr"
"En favoritövning i hoppning"

Svar: Toppen!
Josefine Fred

2012-10-19 @ 09:18:10
Postat av: Gönül

"Teamet kring mig" :)

Svar: Hej! Jag förstår inte vad som menas med det :O Teamet kring mig? :O
Josefine Fred

2012-10-21 @ 05:41:52
URL: http://minponnytitus.wordpress.com
Postat av: Malin

Haha Josse, det menas med de människor du har runt om dig och Bellie som gör att ni utvecklas

Svar: Men de står ju kring mig? :o Inte mig och Bellie? :o
Josefine Fred

2012-10-22 @ 22:34:38
URL: http://rajala.blogg.se
Postat av: Malin

Mm, men rätt säker på att hon menar ovanstående :)

2012-10-23 @ 09:42:08
URL: http://rajala.blogg.se
Postat av: Gönül

Jag menar ditt crew :) Vilka människor kring dig som hjälper dig och Bellie att nå framgång ;)

Svar: Aaaah på så vis ;)
Josefine Fred

2012-10-23 @ 10:16:12
URL: http://minponnytitus.wordpress.com
Postat av: Gönül

Precis som Malin sa :)

2012-10-23 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0