Har just ätit..

.. middag på praktiken. Går skitbra idag! Elr det går ju alltid bra, men idag är det KUL. :-) Hihi! Många skratt med goa människor.

Åt stekt skinka och makaroner som jag gjorde innan jag for, hihi gott! Älskar skinka.

Sen kommer min älskade Erik och hämtar mig, ska bli myyyyys de! Så troligtvis sitter jag ingenting vid datan ikväll. Kanske lite. Hehe.

Längtar tills imorgoooon! :-D Träffa Bells :D:D:D:D:D:D Sen blir det nog troligast att jag sover hos Emma, då vi ska fota lite i helgen. :>

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och jobbar igen. ;)

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

SV: Okej. :) De sjunker ju dock ned genom isen/snön.

2010-11-11 @ 16:54:49
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sandras

Låter som du har haft en bra torsdag.. Ni är så fina ihop på korten i bloggen du och Erik..

2010-11-11 @ 18:40:47
URL: http://jonstorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0