Ska strax åka..

.. och handla grejerna jag skrev igår. ;) Kul! Älskar att handla. :D Haha.. speciellt nödvändiga saker. Erik kmr och hämtar upp mig om en halvtimme, sen bär det iväg.

Och håll tummarna för att skären på maskinen är funktionsdugliga, annars blire ingen klippning. Och jag får för guds skull hoppas det inte blir ränder efter skären... Har iaf snokat runt om märket maskinen har, och det ska tydligen vara en sjukt bra maskin! Och reservdelar ska det finnas på bla. granngården, så de vore ju skitbra isf. :-)

Längtar tills hoppningen ikväll! (om vi ens kmr iväg, känner jag mig själv rätt så åker jag INTE om Bellie ser ut att ha fastnat i gräsklipparen)

jag och Bells på våran första 70-tävling, eller om detta var 60-rundan, ser ut så


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Mejla din bild till [email protected] så mejlar jag min! :) <3

2010-11-02 @ 11:03:46
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har lärt mej att om dem blir randig när man klipper dem så är dem smuttsig, så se till att hon är dushad och ren, men inte blöt när du klipper. Åsså beror det ju också självklart på skären/maskinen :D Men ränderna växer ju ut och stannar inte så länge :)

2010-11-02 @ 12:49:01
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Tack! :) Är själv himla nöjd med dom :)

2010-11-02 @ 13:43:42
URL: http://rajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0