Hoppning

Jag och Emma var som sagt iväg till ridhuset och hoppade Donna idag. Gick skitbra!! Förutom att när vi kom fram och jag skulle sätta på hjälmen kom jag på att hjälmen VAR HEMMA. Haha smart! Så tyvärr fick Emma åka hem och hämta den åt mig. Dock började jag skritta och trava fram så hon var framriden då Emma kom tbx.

Gick super att hoppa! Hon är så sjukt jävla rolig att hoppa så de finns inte. Hihi! :-D Hoppade ett lågt hinder och tränade på att hålla kvar galoppen efteråt, på volt. Samma som jag och B körde sist fast bara ett hinder idag.

Kommer lite bilder och ev. en kort film ikväll. :-D

Kommentarer
Postat av: beatrice

Bildbomd då eller? det gillas!



Du föresten jag skulle massera Zola i förrgår och klämde på halsen som du visade på filmen, men ska hästen sänka huvudet automatiskt efter ett tag eller ska man "träna" dem till det?



För Zola vart bara sur haha ;)

2011-01-08 @ 17:11:01
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

börjar bli bra på att glömma saker? :P kul att det gick bra

2011-01-08 @ 18:32:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0