Mystur i mörkret!

Blev en mysig skrittur barbacka med Bells i solnedgången, och när vi var påväg hem var det bäcksvart i skogarna. Men jag tycker ju sånt är så mysigt! Skrittade omkring där på stigar och vägar på lång tygel och bara myyyste. Fick ta tyglarna påvägen hem dock för då går de undan i tempot.. :-P Hon skötte sig väldigt bra idag oxå tycker jag. :-) Vi träffade 2 älgar och några rådjur, och en LIVSFARLIG katt. Hahaha. Ne, inte egentligen, men den bara dök upp i mörkret på en äng skitfort, så det var liksom en reaktion på att den kom fort - inte att det var en katt. Jaja jätteintressant liksom. ;)
 
Imorgon äre vila för fröken, för jag tänkte passa på att ta det lungt hemma, laga god mat och mysa framför tvn efter jobbet. Idag har jag varit så extremt trött. Jag somnade på bussen påväg till jobbet flera ggr, jag nickade till hela tiden på jobbet för jag höll på somna, och jag somnade på bussen påväg hem från jobbet. Till stallet, och även på bussen påväg hem från stallet. Så jag är riktigt trött med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0