Tisdag

Idag är det tisdag! Jag känner mig förkyld. Eller påväg att bli iaf. Inte på topp idag! Trots detta har jag röjt här hemma (var inte så värst mkt) och dammsugit. Katten fullkomligt livrädd, han springer för livet. Imorse myste vi... jag trodde ett tag där att han skulle få in hela sitt huvud i mitt ena näshål. Han är supergosig och avgudar mig verkligen, särskilt på natten/morgonen. Han ska ligga PÅ mig, oavsett vilken liggställning jag har. Han ligger på min rygg, mage eller helt enkelt balanserar han på min sida om jag ligger på sidan. När jag sedan är vaken ska han gosa, och då kör han upp sin näsa i min. Eller så drar han upp tandköttet genom att pressa det mot min mun, näsa elr haka. Jättemysigt. Han har underbar andedräkt.
 
Hur som helst. Två pollar ska ridas idag, så jag hoppas jag har energi nog till det. Dom ska gå lungt båda två så det bör ordna upp sig. Är även assugen på att fara till Hööks idag. Jag är lite lur på domdär kamoflauge-(stavning)ridbyxorna. Såå läckra! Men en annan som har allt fett på nedre regionerna kan ju till att framhäva detta lite för mkt med så pass rörigt mönster på brallorna. ;-) Ska även testa den bruna kavajen de fått in, ÄNTLIGEN säger jag... som älskar brunt i hästväg! Förresten äre nån som söker stallplats så checka in DENNA annons!
 
Höres höres mina kära läsare, och ni andra! ;-)
 
Ovisad bild på räserponnyn när hon STACK! ;-) FOTO: Emmy Eriksson www.medarion.se

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååååh den bruna kavajen var en av mina stora favvisar den här gången. Jag är oxå supersugen på den, älskar ju brunt.

Vilken superhärlig bild på er två. Älskar leendet på dig och buset i blicken på Belli

2014-01-28 @ 16:54:05
URL: http://fiajungdalen.blogg.se
Postat av: anni

Åh, din headerbild blev så fruktansvärt fin! :) O va bellie e taggad på bilden här i detta inlägget. TJOHOOOOO! Härligt, det e ju ett bra friskhetstecken :)

Svar: Jaa visst är den! Älskar den :-) Hihi ja... lilltösen. Dock vet hon inte hur man beter sig även när man är sjuk! Haha.
Josefine Fred

2014-01-29 @ 09:51:13
URL: http://equiink.blogg.se
Postat av: ellen

Vilken fartig bild ;D
Gillar starkt din headerbild, så himla fin !! :D

Svar: Ja :D haha! Jaa visst är den härlig!
Josefine Fred

2014-01-29 @ 21:09:16
URL: http://jagellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0