Naprapat + shopping

Var hos naprapaten förut. Gjorde förbannat ont! Men trots det kunde jag slappna av ovanligt bra... knepigt! Men bra. Jag börjar bli härdad efter sisådär ett år hos honom. ;-) Jag var iaf rak i bäckenet idag, så det känns toppen. Då blir jag mer motiverad att träna/stretcha oxå, för att hålla mig rak.

Sen gick jag på stan en sväng. Var supernära på att köpa ett par bruna manchester-leggings, assköna och snygga. Även en hood-tröja. Men jag stängde av min impuls-shopping-knapp, så det blev inge sånt. Däremot köpte jag mig ett par snygga skor! Gillas. Fick ju presentkort som sagt när jag var barnvakt, så la till lite för att kunna köpa dessa:






Kommentarer
Postat av: Denice

Vart har du köpt skorna ..?? :) Undeerbaara ;P

2010-11-05 @ 13:50:06
URL: http://deenicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0