Hissar och dissar

Hissar: Märkesschabrak! Jag älskar märkesschabrak. Vet ni varför? För dom är så jäkla mkt bättre i kvalité, passform och på att transportera bort svett/smuts. Mitt Glen Gordon schabrak är aldrig tvättat, men använt ett antal ggr iaf. Och det är bara som lite damm under ungefär. Använder jag ett från Hööks så måste jag tvätta det nästan på engång.

Dissar:
Rid-filmer där filmaren inte zoomar!!! Det är enormt störigt. Man ba "åh, denna vill jag se", och så när man klickar fram ser man att läääängst bort är det en liten prick som rör sig. Ogilla! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jga stör mej också på när det inte är zoomat .. fast mina filmer blir ofta så .. >.< fast det är för att massa inte riktigt kmr överens med kameran .. och det är såå dålig zoom på den. Därför vill jag ha en filmkamera xD

2010-09-05 @ 09:56:12
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: sylvia

märkes schabraken är alltid bäst :) tycker jag iallafall.

mitt schabrak från Höks är inte ett dugg bra.Passformen är alldeles tokig. Det schabraket som jag tycker är bäst är equest crystal edition, svindyrt men garanterat värt det ;)

2010-09-05 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0