"Sjuk"

Är "sjuk" idag. Har legat hela morgonen i yrsel, har inte kunnat vara uppe eller hålla huvudet uppe utan bara legat i sängläge. Fyfan. Det har bara snurrat för mig.. Har mått grymt illa oxå. Tillslut kunde jag ta mig till bussen och hem iallafall. Så nu sitter jag här och är mkt bättre, men det snurrar till ibland. Illamåendet är dock så gott som över iaf. Jag SKA till stallet. That´s it. Bellis vilade igår, och idag skulle det ju vara hoppträning som alla tisdagskvällar, men den blev inställd. Så antingen blir de senare i veckan eller så får jag hoppa lite själv inför tävlingen. Suger på en liten hemlighet oxå som ni får veta på sön. Hihi.

Idag kommer Tildas
häst Kimberley till flocken, ska bli roligt! Bellabus som är så busig av sig kommer nog trivas bra med Kimpan för hon ska tydligen oxå vara väldigt busig. :D Och många ggr får inte Bellan med sig nån på bus, men nu så!

Tänkte iaf ta mig en ridtur
och prova nya täcket m.m innan nya hästen kommer. För då står jag redo med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0