Spänningen fortsätter...

Haha jag bara måste publicera dessa underbara kommentarer till sidan "Hästar finns inte"... som menar på att hästen är en frukt som inte finns (för er som missat de, haha).
 
" Den här gruppen skapades av en äcklig jävla statsråtta... Snacka om att personen i fråga är rejält sinnessjuk och behöver vård! En häst är en häst!! Slår vad om att minst 50% av alla karlar som kommenterar är fikusar med tanke på eran jävla frukt debatt!"
 
"Hästar finns!!! de har hjärnor, hjärta, de är gjorda av kött o blod ,de är LEVANDE. Det är som att säga att människor är en frukt .
dessutom ALLA människor som inte tror att hästar finns är bara dumma. det är som att säga att inga djur finns.. vi finnss intw."
 
"vi som rider en så kallad "häst" då , sitter vi bara i luften då eller? ^^ eftersom frukten häst inte finns?"
 
"Denna sidan är ett skämt! Jag har ridit i 27år och jag kan då med säkerhet konstatera att jag ABSOLUT INTE skuttat runt på någon utomjordisk, icke-existerande frukt! Fyfarao, ni borde anmälas!!!"
 
Smarta, älskade, underhållande människor! :-D Tack för att ni finns när jag inte har nåt bättre för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Ord & inga visor!

Hahahaha.. Gud jag garvar så jag grinar xD
Behöver man slå ihjäl en stund så är den där gruppen hysteriskt rolig ^^
mvh/Q

Svar: Hahaha! Jamen hua... Hur kan man ta så allvarligt på de hela att man känner att man måste försvara sig :O Haha..
Josefine Fred

2012-12-03 @ 19:42:45
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

Haha, jag funderar på om dessa människor verkligen är seriösa, eller om de faktiskt har humor och skriver sådär för att jävlas/vara roliga. För ingen kan väl faktiskt ta den där sidan seriöst på riktigt? ^^ Isåfall är det ännu roligare!

Svar: Haha jag tror dom försvarar hästar med näbbar o klor! Haha... Gå in o kolla, de finns sjukt många som blir upprörda, haha. :-P
Josefine Fred

2012-12-03 @ 19:47:31
URL: http://zpeedhunter.blogg.se
Postat av: Anna

Tja, vad ska man säga....jag är stolt ägare till "en kiwi"....fluffig och brun ;)

Man undrar ju om de som blir upprörda har förstått skämtet....eller inte;)

Mvh Anna & Tabasco:)

Svar: Och jag till en sur apelsin :-D Hahaha.
Eller hur!!
Josefine Fred

2012-12-03 @ 20:39:06
URL: http://anaby.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Svar:Det är just Catagos neonfärgade schabrak jag har letat!! Har inte hittat dem på någon hemsida jag har titta på hittills :( Finns det är det endast i 16 tum och ofta fel färg:S Har du något tips om någon hemsida som har hemma orange Catago dressyschabrak fortfarande skulle jag vara tacksam:D

Mvh Anna & Tabasco:)

Svar: Jaha.. :(
Ring o fråga www.equeen.se :-)
Josefine Fred

2012-12-03 @ 21:12:29
URL: http://anaby.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Har skickat iväg ett mail till Equeen!! Tack för tipset!!

Mvh Anna & Tabasco:)

2012-12-03 @ 23:23:18
URL: http://anaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0