Hoppning

Idag har jag hoppat fröken B. Hoppade lite baninspirerat. Gick faktist jättebra!! Jag behöver bara andas så blir det prima.

Det gick FORT.
Satan vad kul hon hade! Fick lägga in volter här och där för att hon skulle tagga ner, och då var hon så rolig för då drog hon åt hindret som var bredvid fast jag inte ens svängde dit. Så det är ju galet kul att hon är så hoppglad! Att hon till och med styr på hinder själv, haha. Och hon tog studs flera ggr på en 6,5m linje oxå. Galning. Haha.

Jag blev lite upprörd några ggr eftersom jag inte andades och när hon sprang då så fick jag lite panic ibland, haha. Men jag är jättenöjd med henne! Och superlugn och fin var hon på uppvärmningen oxå.

Dagens bra:

* Lugn och fin på uppvärmningen
* Lugn när vi hoppade fram i trav (hon landade t.o.m i lugn trav el. galopp och bröt av)
* Inga utbrott eller frispel
* Lugn när vi travade av på slutet, nosen i backen

Kommentarer
Postat av: Siri

Film? Bilder? :):)

2012-02-01 @ 17:28:20
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Skulle man inte få kunna se några bilder på dig och lite om dig i ett inlägg?:)

Hag har löst din blogg ett tag och skulle gärna vilja veta ner om dig!

2012-02-02 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0