Uteritt

Blev en uteritt imorse efter jag haft utsläpp i stallet. :-) Och fixat lite med spånbalarna. Så nu har jag spån ända tills slutet av januari 2013 :-D Skönt att bara beställa 2 ggr om året tycker jag, så räcker de och man slipper tänka på spån hit och dit. ;)
 
Red ut 1,5 timme ungefär. Skritt och trav, och de blev blandat övergångar, förflyttningar och nåågon tempoväxling. De gick bra, Bellis var rätt trevlig idag! Framförallt lyhörd, även om hon hade annat för sig. Så de tackar jag för! ;) Finns inge värre än när hon går på och lägger hela sig själv i handen på mig för att hon har annat att hitta på, men inte idag. :-)
 
Testade ett nytt objektiv jag köpte idag oxå, men jag ska nog sälja de för det är ingen skillnad motför de jag har tycker jag, förutom att de går o zooma längre då... Så de var ett dåligt köp, jag som alltid lyckas bra med sånt. ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad har du för märke på din kamera? :)

Svar: Nikon :)
Josefine Fred

2012-10-09 @ 14:56:16
URL: http://Mysweethorses.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad köpte du för objektiv då? :)

Svar: Tamron 70-300
Josefine Fred

2012-10-09 @ 17:01:59
URL: http://skimmelsto.blogg.se
Postat av: Ord & inga visor!

Ska du ha en riktigt bra glugg så köp en 80-200 2,8 Funkar kanon till mycket =)
mvh/Q

Svar: Tack för tips :)
Josefine Fred

2012-10-09 @ 19:16:06
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0