Oj..

Publicerade visst aldrig gårdagens blogginlägg om ridpasset, igår. Så det kom upp nu istället. :-)
 
Har precis ätit frukost, efter att ha burit ner en massa skrot till källarn, och rensat vad som ska kastas. Slänger en massa skit jag ej har användning för och inte får iväg. Och så har jag lite mer som hamnat på till-salu-listan, bl.a en softshelljacka och en vinterjacka. Sen har jag massa vardagskläder som jag oxå ska sälja, eller kasta, men det blir nog inte här på bloggen.
 
Ska strax iväg på jobb, elr ja, om ca 1 timme. Sen blire stallet ikväll. Vet inte vad fröken Bus ska få göra idag, det återstår att se. Kanske en skrittur barbacka, eller lite skrittklättring. Vi får se. :)

Vårat kök blev btw aaasfint! Och sovrummet oxå, och hallen såklart. Blev ett helt nytt hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0