Ponnyhoppning

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Superfina bilder! Lycka till imorgon (för du skulle väl tävla då?)!

sv: Tusen tack! Ang hoppsadel, hehe jo.. Köpte ju en för halva priset på Hööks. Faktiskt riktigt fin för att vara Höökssadel, jämn i stoppningen och allt det där. Det var en av deras dyrare sadlar. Men ville köpa kamera så sålde sadeln till en kompis och köpte det istället.. :/ Haha, gäller att prioritera. Men när jag fått jobb (vilket händer snart hoppas jag..) ska jag spara ihop till en begagnad kvalitésadel! Rätt inne på något liknande du har :)

Svar: Tack! Japp, tack och desamma du :D
Okejokej! annars har jag en wintec jump NEW till salu om du är intresserad ;)
Josefine Fred

2013-08-31 @ 19:04:04
URL: http://sirblacksmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0