Godmorgon :-)

Sitter och myser i sängen nu. Har legat och kikat på ponnyakuten precis.. de är lika spännande varje gång. :-D
 
Inatt har jag varit vaken till å från, pga hosta. Först testade jag med varmt, ÄCKLIGT vatten. Sen läste jag om huskurer och däribland stod varm mjölk med socker, och då slängde jag även i kakao så de blev oboy. Svingott! Oså tog jag en handduk i blöt och virade runt halsen. De funkade faktiskt svinbra, kunde somna om efter de.
 
Första dagen på min lediga vecka, så himla skönt! Ska bara mysa på, och inte ha nåra särskilda tider att passa. Idag ska jag och Mallis runt på lite hästsportbutiker o kika lite, jag skulle behöva ett par nya ridbrallor. Vi får se om jag hittar några sköna, är sjukt kräsen.
 
Bellotrix vilar troligtvis, men vi får se. De ska tydligen vara varmt ute idag? Så de hade varit rätt skönt med en ridtur mä. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0