Powerwalk

Idag blev det skrittur barbacka med Malin och Fis. Bellie var så sjukt pigg! Hon fick skritta på långa tyglar, men de va liksom inte ens skritt... De va nån konstig mellangångart. :-P Skitstörigt, men jag orkade verkligen inte jobba nånting med henne idag. Utan hon fick pinna på där. Och farligt vare ute idag... ett riktigt äventyr. De va nå plastband som slog mot snön (de blåste idag) och dom var jättefarliga, så med bilkö åt båda hållen ställer hon sig mitt i vägen och dansar och far runt och jag är påväg av både en och två gånger där jag sitter med mina halaste ridbyxor i softshell..
 
Red vidare hemåt och då är hon fortsatt stissig och fjollig, så för säkerhets skull red vi in på en infart för att släppa förbi en lastbil (som hon annars traskar förbi som ingenting) och hon börjar fara omkring IGEN och jag är påväg att fara av..
 
Så de va en händelserik skrittur de! ;) haha.

Kommentarer
Postat av: mia

Vilket jobb du gjort med B, hon såg jätte fin ut på p&j filmen! :)
Jag undrar om du har någon mail adress till de som äger Sanjo/Bamse, jag hade honom under 2001 då han kom från Danmark och det hade varit väldigt roligt att få kontakt med dem som äger honom idag. Skicka gärna ett mail till mig med adressen eller be ägaren Maila mig om hon vill [email protected]

2013-01-11 @ 07:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0