Produktutvärdering: Bucas Shamrock Power

Köpte för ett tag sedan ett nytt svettäcke till Bellis, och tänkte nu skriva en utvärdering om det.
 


Jag är toknöjd med detta täcke! Slänger alltid på det efter hoppträning då hon svettats mkt t.ex, och jag upplever att det är väldigt bra uppsugningsförmåga. Visst hon är inte snustorr på en kvart, men det kan man nog inte begära av något täcke när hela hästen är blöt i svett. Detta suger upp bra och fukten lägger sig på utsidan och håller hästen torr inuti.
 
Är nog gladast över valet att inte köpa ett fleecetäcke denna gång, utan hålla mig till sånthär material på utsidan. Hon rullar gång på gång med detta och de är bara att lätt borsta bort dammet som blir på det. Hur enkelt och smidigt som helst! Finns inge värre än spåniga fleecetäcken.
 
Detta går att köpa i princip vilken ridsportbutik som helst, bara till å googla så kommer de upp massa! :-)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skulle vi kunna länka till varandra :D

Svar: Jag läser inte din blogg tyvärr, vet inte ens vem du är :P
Josefine Fred

2013-01-28 @ 20:41:47
URL: http://mystaars.blogg.se
Postat av: Carro

Låter ju riktigt bra, kanske man ska prova ett :) det är ju skitsvårt att få bort massa spån från fleece..

2013-01-28 @ 21:19:40
URL: http://skimmelsto.blogg.se
Postat av: Annica

Har också ett bucas svettäcke i liknande matrial (tor jag iaf), har haft det här täcket i 15 år tror jag och tycker fortfarande det är lika bra.

2013-01-28 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0